"Chciałbym, żeby moje płótna najlepsze były w Polsce, żadne Ameryki, żadna Francja mnie nie kuszą".
Z listu Józefa Czapskiego do Jana Cybisa

Promocja Pawilonu Józefa Czapskiego

Józef Czapski, Joseph Czapski

Do 13 kwietnia 2015 r. zainteresowane osoby mogły składać prace na konkurs na koncepcję graficzną promocji Pawilonu Józefa Czapskiego, który zostanie uroczyście otworzony 22. kwietnia 2016r.

Praca konkursowa – jak czytamy w zaproszeniu opublikowanym w 2015 r. –  miała stanowić koncepcję szaty graficznej plakatu, na którą składają się następujące elementy: konstrukcja graficzna, w której ustala się wygląd (m.in. kolorystyka, elementy dekoracyjne, krój czcionki) i rozmieszczenie elementów (treści). Koncepcja ta będzie stanowić bazę dla szaty graficznej, która zostanie rozwinięta i dopracowana w wyniku realizacji umowy zawartej ze zwycięzcą konkursu. Zamawiający będzie miał możliwość ingerencji w dopracowanie i rozwinięcie koncepcji w toku realizacji tejże umowy, uzyskując tym samym wpływ na efekt końcowy.

Prace konkursowe miało ocenić jury w składzie:  Olga Jaros, Joanna Żychowska, Luiza Berdak, Mateusz Woźniak,  Henryk Woźniakowski.

Nagrodą w konkursie było zawarcie umowy na opracowanie pracy konkursowej wraz z księgą znaku/ manualem obejmującą następujące kreacje: • Reklama prasowa; • Reklama internetowa; • Plakat B1; • Citylight; • Bilboard; • siatka wielkoformatowa/ baner • flaga • zaproszenie; • ulotka; • okładki oraz szablony Wydawnictw: – Przewodnik dla dzieci; – Przewodnik dla dorosłych; • przykładowe gadżety reklamowe.


„Muzeum Narodowe w Krakowie oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej rozstrzygnęło konkurs na opracowanie koncepcji layoutu wraz z hasłem promocyjnym plakatu reklamowo-informacyjnego Projektu „Budowa Pawilonu Józefa Czapskiego w Muzeum Narodowym w Krakowie”.

Najwyżej została oceniona praca Studia Type2 prowadzonego przez Filipa Zagórskiego i Rafała Benedeka.
Kampania promocyjna z wykorzystaniem zwycięskiego projektu ruszy na początku roku 2016″.


Kampanię otwarcia Pawilonu Józefa Czapskiego zrealizuje natomiast firma Jero z Warszawy. Ma do rozdysponowania niecałe 1,3 mln. zł.

Wygrana spółka ma za zadanie zaplanować, przygotować, przeprowadzić i monitorować kampanię informacyjno-promocyjną Pawilonu Józefa Czapskiego w Muzeum Narodowym w Krakowie.

Do przetargu zgłosiło się 10 firm. Oferty oceniane były według kryteriów ceny (80 proc.) i oceny (dodatkowa kampania outdoorowa – 20 proc.).


Na ilustracji oprawa graficzna Pawilonu Józefa Czapskiego.

źródło: Muzeum Narodowe w Krakowie

 

O autorze /


Właścicielka strony www.jozefczapski.pl. Autorka tekstów na tej stronie. Od lat zajmuje się twórczością Józefa Czapskiego; przegląda archiwa. Odczytuje dzienniki. Copyright 2017 - Elżbieta Skoczek / Materiały umieszczone na stronie są chronione prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie tylko za zgodą autora.

Artykuły powiązane

Komentarz

O pisaniu biografii

"(...) starałam się docierać do istoty rzeczy każdego zagadnienia w przekonaniu, że zbliżanie się do prawdy i jawność są wymowniejsze i moralniejsze od przemilczeń, legend i niedomówień.


Ludźmi jesteśmy i tylko ludźmi ułomnymi choćby nas inni brali za aniołów - pisał Mickiewicz do przyjaciół – cytując Naśladowanie.

Maria Czapska, Szkice Mickiewiczowskie, Wstęp

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu z redakcją